Personnamn Storvik, Diana Författare/medförfattare
Titel och upphov Studiestrategier i gymnasiet : för undervisning och lärande
Utgivning, distribution etc. Natur & Kultur, Stockholm : [2022]
2022
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
Upplaga
Fysisk beskrivning 190 sidor illustrationer 24 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Studiestrategier i gymnasiet presenterar konkreta verktyg som är lätta att komma i gång med - verktyg som både rustar eleverna att nå sin fulla studiepotential och samtidigt förbereder dem för fortsatta studier på högskolenivå.
Term Studieteknik Gymnasieskolan Study skills Education, Secondary High schools
Personnamn Wåxberg, Heidi Författare/medförfattare
ISBN
*00016143cam a22030977i 4500
*001185931
*00520230222110250.0
*008220311s2022 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789127461628$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789127461628
*035 $a(SE-LIBR)0f75z7klxcrpfxw4
*041 $aswe
*08204$a371.30281$223/swe
*084 $aEad$2kssb/8
*084 $aEvk$2kssb/8
*084 $aEab.03$2kssb/8
*1001 $aStorvik, Diana$4aut
*24510$aStudiestrategier i gymnasiet :$bför undervisning och lärande /$cDiana Storvik, Heidi Wåxberg.
*250 $aFörsta utgåvan
*264 1$aStockholm :$bNatur & Kultur,$c[2022]
*264 3$c2022
*300 $a190 sidor$billustrationer$c24 cm
*336 $atext$btxt$2rdacontent
*337 $aunmediated$bn$2rdamedia
*338 $avolume$bnc$2rdacarrier
*520 $aStudiestrategier i gymnasiet presenterar konkreta verktyg som är lätta att komma i gång med - verktyg som både rustar eleverna att nå sin fulla studiepotential och samtidigt förbereder dem för fortsatta studier på högskolenivå.
*650 7$aStudieteknik$0https://id.kb.se/term/sao/Studieteknik$2sao
*650 7$aGymnasieskolan$0https://id.kb.se/term/sao/Gymnasieskolan$2sao
*650 0$aStudy skills
*650 0$aEducation, Secondary
*650 0$aHigh schools
*7001 $aWåxberg, Heidi$4aut
*887 $a{"@id":"0f75z7klxcrpfxw4","modified":"2023-02-22T11:02:50.976+01:00"}$2librisxl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.