Biblioteket - Mora gymnasium

   
M3000 Marknadsföring Övningsbok
Komihåglistan är tom
Vis
Personnamn
  • Andersson, Jan-Olof, 1946- Författare/medförfattare
Titel och upphov
  • M3000 Marknadsföring Övningsbok
Utgivning, distribution etc.
  • Liber, Stockholm : [2021] 2021
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
  • 658.8076
SAB klassifikationskod
  • 658.8076
  • Qblb
Annan klassifikationskod
  • Qblb
Upplaga
  • Andra upplagan
Fysisk beskrivning
  • 227 sidor
Anmärkning: Allmän
  • illustrationer
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Marknadsföring har på många vis förändrats och blivit allt mer digital och komplex. Ett exempel på detta är E-handeln, som förmodligen exploderat och därmed förändrat företagens marknadslogik. Den nya andra upplagan av M3000 Marknadsföring har reviderats för att möta denna föränderliga värld.
Anmärkning: Målgrupp
  • För gymnasieskolan
Term
  • Marknadsföring
  • Marketing
Genre/Form
  • Läromedel
Personnamn
  • Jansson, Rolf (läromedelsförfattare), 1946- Författare/medförfattare
  • Pihlsgård, Anders, 1953- Författare/medförfattare
  • Nilsson, Nils, 1951- Författare/medförfattare
ISBN
  • 9789147143306
*00005807cam a2201141 i 4500
*001185939
*00520221125155104.0
*008211027s2021    sw ||||c||||||000 0|swe|d
*020  $a9789147143306$qhäftad
*035  $a(BOKR)9789147143306
*035  $a(SE-LIBR)s6hxljhnqw7sfg78
*041  $aswe
*08204$a658.8076$223/swe
*084  $aQblb$2kssb/8
*1001 $aAndersson, Jan-Olof,$d1946-$4aut$0https://libris.kb.se/qn245rn81dwhrxf#it
*24510$aM3000 Marknadsföring$pÖvningsbok /$cJan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Anders Pihlsgård, Nils Nilsson.
*250  $aAndra upplagan
*264 1$aStockholm :$bLiber,$c[2021]
*264 3$c2021
*300  $a227 sidor
*336  $atext$btxt$2rdacontent
*337  $aunmediated$bn$2rdamedia
*338  $avolume$bnc$2rdacarrier
*500  $aillustrationer
*520  $aMarknadsföring har på många vis förändrats och blivit allt mer digital och komplex. Ett exempel på detta är E-handeln, som förmodligen exploderat och därmed förändrat företagens marknadslogik. Den nya andra upplagan av M3000 Marknadsföring har reviderats för att möta denna föränderliga värld.
*521  $aFör gymnasieskolan
*650 7$aMarknadsföring$0https://id.kb.se/term/sao/Marknadsf%C3%B6ring$2sao
*650 0$aMarketing$0(DLC)sh 85081333
*655 7$aLäromedel$0https://id.kb.se/term/saogf/L%C3%A4romedel$2saogf
*7001 $aJansson, Rolf$c(läromedelsförfattare),$d1946-$4aut$0https://libris.kb.se/p5xgp9ktm1gk1lbc#it
*7001 $aPihlsgård, Anders,$d1953-$4aut$0https://libris.kb.se/sq47d6zb3t2lp3r#it
*7001 $aNilsson, Nils,$d1951-$4aut$0https://libris.kb.se/53hlrpbp23nxsg4#it
*887  $a{"@id":"s6hxljhnqw7sfg78","modified":"2022-11-25T15:51:04.241+01:00"}$2librisxl
*955  $6655$aLäroböcker$uLäromedel
*955  $6655$aSkolböcker$uLäromedel
*955  $6655$wg$aInstruktions- och undervisningsmaterial$uLäromedel
*955  $6655$wh$aLäseböcker$uLäromedel
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Lukk
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Data pager
Data pager
Ex1Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex2Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex3Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex4Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex5Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex6Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex7Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex8Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex9Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel
Ex10Tillgängligt  MG EkonomiLäromedel